Klachten

Heb je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen. Komen we hier niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is HIER te vinden. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Informatie:

Post en bezoekadres winkel aan huis:
Stationstraat 45
5131 BM Alphen

T: 06-30196514
M: anderwereld@ziggo.nl

KvK: 58630384
BTW: NL002118831B18
Over ons:

Wie zijn wij?
Contact & Inkoop
Algemene voorwaarden
Retourneren
FAQ
Klacht?
Ons Privacybeleid

Betalingsmogelijkheden:
Vooraf overmaken, Klarna, onder rembours betalen, IDEAL en Bancontact
De waardering van www.anderwereld-magie.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 235 reviews.